Tüketici Haklari – Cayma – İptal İade Koşullari

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL – İADE KOŞULLARI

1. AMAÇ VE KAPSAM Bu doküman, SMT Teknik Hırdavat İş Güvenliği (“Firma”) tarafından sağlanan ürün ve hizmetlere ilişkin tüketicilerin cayma, iptal ve iade haklarını düzenlemek amacıyla hazırlanmıştır. Firma, tüm faaliyetlerinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata uygun hareket etmektedir.

2. CAYMA HAKKI

2.1. Cayma Hakkının Kullanılması
Tüketici, mesafeli satış sözleşmesi kapsamındaki ürünlerde, ürünün kendisine teslim edildiği tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza şartı ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir.

2.2. Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Durumlar

  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan ürünler.

  • İadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ve ambalajı açılmış ürünler.

  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler.

  • Ses veya görüntü kayıtları, yazılımlar ve bilgisayar sarf malzemelerinde, ambalajın tüketici tarafından açılmış olması.

  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar.

2.3. Cayma Hakkını Kullanma Yöntemi

  • Cayma hakkını kullanmak isteyen tüketici, cayma bildirimini yazılı olarak Firma’nın e-posta adresine veya işletme adresine iletmelidir.

  • Cayma bildirimi şu bilgileri içermelidir:

    • Sipariş numarası

    • Üye bilgileri

    • İade edilecek ürün bilgileri

    • Cayma talebinin sebebi (isteğe bağlı)

3. İPTAL KOŞULLARI

Tüketici, siparişi kargo firmasına teslim edilmeden önce iptal etme hakkına sahiptir. İptal işlemleri için aşağıdaki iletişim bilgileri kullanılarak Firma’ya ulaşılmalıdır:

İptal onaylandıktan sonra tüketiciye bilgilendirme yapılacak ve ödeme geri ödenecektir.

4. İADE KOŞULLARI

4.1. İade Edilecek Ürün Koşulları

  • İade edilecek ürünün orijinal ambalajında, eksiksiz ve zarar görmemiş olması gerekmektedir.

  • Üürünle birlikte fatura, garanti belgesi ve tüm aksesuarların teslim edilmesi gereklidir.

4.2. İade Süreci

  • İade talebi onaylandıktan sonra ürün, tüketici tarafından anlaşalı kargo firmaları aracılığıyla Firmamıza gönderilmelidir.

  • İade edilen ürünler incelendikten sonra ödeme, tüketicinin ödeme yaptığı yöntemle iade edilir. İade süresi, ürünün Firmamıza ulaştığı tarihten itibaren 10 (on) iş günüünü geçmez.

5. SORUMLULUKLAR

  • Firma, tüketicinin cayma hakkı, iptal ve iade taleplerine ilişkin yasal yükümüllülükleri eksiksiz yerine getirir.

  • Tüketici, iade ve cayma taleplerinde ürünün şartlara uygun şekilde teslim edilmesi sorumluluğunu taşır.

6. İLETİŞİM BİLGİLERİ Her türlü soru ve talepleriniz için aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz:

Firma Adı: SMT Teknik Hırdavat İş Güvenliği
Adres: 30 Ağustos Zafer Mahallesi Karşıbağlar Caddesi No: 18-A Nilüefer, Bursa, Türkiye
Telefon: +90 552 862 87 87
E-posta: info@smtmarket.com.tr

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.